I'm alive.


HejHejHallå.
Tro det eller ej. Men jag lever även fast att jag just nu bara vill lägga mer ner och sova ty resten av livet. Jag är så idiotiskt trött och jag är på ett konstigt humör, vilket känns helt fel för jag har inget direkt att vara sur/ledsen för. Eller en sak kanske, och det är att hårdisken där jag hade alla mina bilder, har gått sönder, så bilderna lär jag aldrig få se igen, vilket suger. Jimmy stack precis hem också, vilket också kan vara en orsak. Det känns så jävla tråkigt att inte kunna vara med varandra förutom halva Fredagar, lördagar och halva söndagar härdanefter. Allt pga jobb. Skitsamma. Jag ska rycka upp mig..
Helgn har iaf varit väldigt trevlig. I fredags åkte jag ju till Jimmy och dit kom det en familj bestående av föräldrar och trillingar på 9 månader. De var urgulliga och väääldigt lika. Men vilket jävla omställning det måste ha varit för föräldrarna att gå från att ha 0 barn till att få 3 på samma gång. På Lördagen åkte de hem och jag och Jimmy åkte hem till mig och har varit här tills idag. Jag är fortfarande hemma somsagt, men Jimmy stack hem till sig. Jag behöver egentligen sticka och göra ett ärende, men jag orkar verkligen inte, så jag hoppas att jag kan få göra det i morgon ist. De nya GossipGirl-avsnitten börjar om 20 minuter och jag är trött. Vilket nog kommer att resultera att jag kommer att bli sängliggande resten av kvällen..
- J <3
(Jimmy gav btw mig en fin stor rödros när jag kom med tåget till honom i Fredags. Sånna saker får mig att bli superglad..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0