iPhone!!!!!


HejHejHallå!
Jag har vaknat på världens bästa sida idag. Jimmy vaknade och gick upp först (!) oh sedan kommer han in till sängen igen ochklappar på min kind och viskar att våra iPhones har kommit och att vi kan hämta ut dem idag! Så de har vi taggat hela denna tiden som vi har varit uppe.
Vi fick dra i oss en stor kopp thé nu, för vi är dunder förkylda och har ont i halsen båda två. Får hoppas att vi blir friska tills i mogon bara, för då är det fest hos Ferbie som gäller och Henriksberg efter det. Men idag är det annat som gäller. Jimmy stack precis ner till ICA för att hämta ut sin iPhone och jag ska strax åka till Varberg och göra likadant. Det är lite segat att behöva åka till Varberg för att hämta ut den, men det gör ingenting. Jag vill ju ha den så snabbt som möjligt. Jag planerar att hinna hem till Jimmy så att jag är här igen klockan 18.00. För ikväll kommer det vänner till mina svärföräldrar och det ska bjudas på god mat. Dock kommer jag och Jimmy inte vara särskillt sociala tror jag, för vi kommer sitta klistrade framför våra nya mobiler. precis som småbarn på Julafton.
Men vi hörs senare!
Bloggar antagligen från mobilen när jag har hämtat ut den.
TJARRÅ!
- J <3

Äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0