jag hoppade...

0-1acccf96a2deb53ff5a8a12b150a979a.png

Kolla varifrån!

jag hoppade precis  på ett Öresundståg på göteborg central som ska ta mig till Varberg. Jag ska hem till mitt föräldrarhem för att umgås med
Föräldrar och syskon. Hemma är verkligen mitt favoritställe, så det ska bli skönt att komma hem. Jag tänkte baka en god paj som vi kan fika, men jag kan inte bestämma mig för vad gör slags bär jag ska ha i. Blir nog hallon och björnbär tror jag! Vi hörs senare! Ny ska jag spela lite mobilspel innan jag är framme om ca 30 minuter!


Kommentarer
Postat av: malle

annanaspaj är ju det godaste! åå, vad sugen jag blev nu :(

2009-10-27 @ 16:32:02
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0