Kväll.


Ville bara tala om att jag har haft en underbar eftermiddag/kväll hos min moster och hennes familj. Det blev god kvällsmat med massvis med mackor och efter det åt vi äppelkaka som vi hade bakat. Superduper glad gjorde denna kvällen mig. Iaf till en viss del. Fick reda på en del dåliga nyheter också, men det löser väl sig som alla säger. I morgon ska jag sitta modell för TheBodyShop i göteborg (nordstan), så blir inte så mkt till bloggning då. Men jag ska ta massvs med bilder osv. MEn nog om detta nu. Skriver mer om det i morgon bitti innan jag ger mig av.
Godnatt!
- J<3

Kommentarer
Postat av: mikaela ernberg

TACK själv idag=))

2009-10-01 @ 22:38:52
URL: http://m90e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0