Måndag.


HejHej!
Ny vecka. Nya tag. Jag har varit jätte dålig på att skriva blogg den senaste tiden, men det är så mycket som faktiskt händer, så jag har inte tid eller lust faktiskt. Jag har iaf en stund över just nu, så tänkte berärtta lite om dagarna som gått och vad som väntar denna vecka. Igår berättade jag om min braiga födelsedag och att Jimmy hade hållt på med hemlisar hela söndagen. Det visade sig tt min älskade pojkävn hade fixat ihop middag med 2 rätter och filmmys. Han började att bjuda på lövbiffgormet och pasta, vilket är min favoriträtt nästan. Iaf top 5 helt klart. Sedan blev det en actonrulle tillsammans med hans föräldrar och jag måste säga att det var den knepigaste filmen jag sett. Kommer inte ihåg vad den hette dock.. Efter det var det dax för den andra delen av middagen och då small det. Jimmy hade gjort 2 olika Sushis (eller maki eller vad rullarna nu kallas) och fritterade kycklingbitar!!!!! Hur gott som helst. Till det kollade vi på JohanFalk-Vapenbröder som var superbra och sedan blev det tidig sänggång som pricken över i:t. Verkligen en superdag var det.

Idag är det måndag och jag åkte hem från Jimmy i morses för jag skulle på möte på ABF. Efter det gick jag hem och lekte med min syrra som typ kryper nu och sedan somnade jag till lite framför TV:n. Nu ska jag byta kläder, för jag ska ut och äta med min kära vän Petronella. Hörs innan jag drar!
(Ska ringa Jimmy med. Han har varit på arbetsintervju..HOPPASHOPPAS!!!!
)
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0