Modelljobb.


GodmorgonGodmorgon!
Jag sitter här nyduschat och är super hungrig av någon anledning. Jag brukar aldrig vara det på morgonen annars, så det känns lite fel. MenMen. Blir en lätt frukost med naturell yoggi och müsli lite senare när min man har vaknat. Idag är det ett jobb som ska utföras och det gäller TheBodyShops 30 års jubileum. Ida och 3 fredagar frammåt ska jag sitta som sminkmodell i butiken i Nordstan i Göteborg. Detta går ut på att jag kommer att få 1-2 makes lgda på mig under dagen och TheBodyShops sminkös kommer att prata om produkterna som den lägger på mig och varför hon valde just dem. Detta ska bli vldigt roligt och jag hoppas att det är flera stycken som kommer förbi. Ni får prover på olika produkter av Jimmy Olausson utanför butiken. Bara att komma in och fylla burken.

Förövrigt så anmälde jag mig nyss till Chicy.se:s VIP-Kväll på Bianco i Nordstan den 8:onde Oktober. Spännande!! Och sedan så kan jag ju tala om att jag och Jimmy tänkt att luncha Sushi innan vi går till butiken. Jag har varit sugen på det i nästan 1 veckan nu så nu är det allt på tiden tycker  jag. Vi kommer hem ikväll igen, men då blir det familjemiddag här hemma med min familj och sedan så blir det till att förbereda inför kalaset jag sa ha imorgon. Jag fyller ju 19 då.
Ha en underbar dag i höstsolen. Njut lite för mig med, för jag kommer att sitta inne hela dagen.
Hörs ikväll!
-J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0