Morgonmöte.


HejHejHallå.
Jaghar nyss ätit lunch med min mamma och syster och innan dess var jag på ett morgonmöte på ABF med min handledare Lena. Vi gick igenom alltifrån hur jag mår och till vd jag ska sattsa på innan detta året är slut. Och eftersom allting inte är helt klart, så vill jag inte skriva om det, utan jag talar om det när allting är klart till 100%. Mötet var iaf väldigt bra och det gjorde mig på lite bättre humör. Nu ska jag göra mig iordning inför nästa möte som är nere på Campus i Varberg hos en yrkesvägledare. Vi ska gå igenom Event Management-utbildningen som jag ska söka in till nästa höst och därmed gå igenom vad jag behöver för behörigheter etc. Jag hoppas verkligen att mina betyg är såpasst bra, så att jag inte behöver plugga upp massa innan. Så vi hörs efter det. Nu måste jag rusa.
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0