Negerbollar.


Mötet gick bra. Jag måste dock börja läsa redan i Januari, eftersom mina betyg inte räckte. Jag blir besviken på mig själv att jag inte orkade någonting i 2an. Att jag var nära utbränning men ändå inte tog tag i mig och fixade mina betyg. MenMen. Jag ska inte straffa mig själv mera för att jag mådde dåligt av all stress, men jag blir fortfarande irriterad när jag tänker tillbaka på det.
När jag kom hem bestämde sig jag o min ena brorsa oss för att bak anegerbollar, så det gjorde vi. Fast han var en jävlen på att äta upp degen så det blev inte så många. Lite senare idag ska hela familjen till Donken för att äta. Jag har velat unna mig fet mat jättelänge nu, för jag känner att min kropp klarar av att ta bort det snabbt, så idag sa Mamma att vi skulle bege oss dit för att äta. Vid 19.00 kommer min man hit och då ska jag krama honom och känna mig trygg igen. Gud vad man kan sakna en människa efter bra några dagar.
- J <3

In action.

Han har blivit expert på att kolla i kors.

Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0