Onsdag.


HejHejHallå.
Vilken dag. Jag vaknade av min katt i morse som sprang ut och in ur mitt rum och tillslut steg jag upp med extrem huvudvärk. Jag åt och gjorde mig iordning för att gå på möten på ABF. När jag vandrade dit i morgonsolen, slog det mig att jag gaddar mig snart och måste gå till Rebecka (som ska gadda mig) och visa henne skisserna och min idé. Jag lyssnade samtidigt på Raised Fist och kom då att täka på att jag nog skiter i att gå på dem i morgon i Göteborg. Jag tar med mig Jimmy till VIP-Kvällen på Bianco ist. Om vi båda känner oss krya.
Jag har haft 2 möten idag. I morse var det en kvinna från Lernia Bemanning som pratade och som förkladade vad ett bemanningsföretag håller på med och vad de kunde hjälpa oss ungdomar med. det var väldigt intressant med inget för mig tror jag. Efter det var det lunch och då kom Mamma och Syster för att hämta upp mig och så stack vi och lunchade på Campus. Mycket gott. Vid 14 tiden vard et ags för dagens 2a möte som betod av att en äldre kvinna skulle prata och förklara för oss vad Facket går ut på. Jag fattade nästan ingeting eftersom hon pratade i 110 km/h och såg förjävlig ut. (ursäkta).

Nu i eftermiddag har jag bar tagit det lugnt för jag har en tjock hals som verkar börja bli sjuk. Jimmy är också dålig så vi kommer antagligen bli supersjuka båda två. Hur tråkigt som helst. Men jag ska fösöka få med honom på en promenad nu, för jag behöver frisk luft innan jag ska lägga mig. Blir tidig sänggång idag också.
Hörs i morgon.
Godnatt!
- J <3

Kommentarer
Postat av: tiggerrtititititiititgger

Du, på abf, är det typ sånna möten som du är på varje dag i typ två veckor för isåfall så går jakob på samma sak :)

2009-10-08 @ 00:36:55
Postat av: malle

sv: gött. ska du göra förnågot då? :D Jag är alltid taggad på å göra mer

2009-10-08 @ 06:59:29
URL: http://funnudity.blogg.se/
Postat av: Svar till Tiger:

Det är under ett halvår jag går här och får hjälp med jobbsök, planera min framtid osv. Han går inte i min grupp iaf, men kanske det :D

2009-10-08 @ 10:27:55
URL: http://mernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0