Palefice


Egentligen ville jag skriva Malefice, eftersom det är ett brittiskt band som spelar bra musik, men jag kände att blekansikte passar bättre atm. Jag vet inte vart jag ska börja för jag vet inte vad jag tycler om saker och ting längre. Jag vet inte varför jag reagerar som jag gör och jag vet inte varför jag mår bra ena sekunden medan jag nästa sekund vill springa ifrån allt. Men jag säger som Blondinbella skrev innan idag.. All mår vi dåligt ibland. Vissa väljer att dela med sig av det, andra inte men det är upp till var och en. Och som jag sagt så många gånger innan, jag skriver vad jag vill här och det är just det som får folk att börja se snett på mig. Jag låter all min skit gå ut över de jag älskar och saker som jag lovat andra och mig själv att aldrig göra om, gör jag ist ännu värre. Det är en frihetskänsla. Det är som om jag inte existerar i den riktiga världen, även fast folk utifrån fortfarande ser mig som "mig" och den jag är. det gör mig förjävla arg när jag tänker på saker som jag gör om och om igen så fort jag mår dåligt. det har aldrig och det kommer aldrig att handla om sårbarhet. Jag är hellre kall och slutar att bry mig så fort saker blir för jobbigt. Ju mindre problem, ju bättre mår jag. Precis som alla andra. Bara det att ordet problem kan innebära olika saker beroende på vem du är. Jag har svårt för att se mig själv så beroende av något att jag inte kan vara utan det i flera dagar. Dock ändrades det för snart 1.5 år sedan. Men jag ser det bara som något bra. Jag älskar det.

Jag vill ta tillbaka en del jag har sagt, skrivit och gjort. Men jag vill aldrig ändra på mig. Jag vill bara inte orsaka problem eller att det är jobbigt för någon. Men jag hoppas på det bästa i morgon. Och vad det bästa är antar jag att jag ska kunna berätta i morgn kväll. Jag ska stå i duschen jätte länge nu innan jag somnar. Jag ser inte fram emot morgondagen. Jag kommer dö av stress o trötthet. Jag som absolut inte får stressa, gör det ändå. Och det märks på min kropp. Den r alldeles flammig av utslag överallt. Tom. på benen. Där har jag aldrig haft det förr. Fyfan.

- J <3


Detta är mina ben efter ett gigg då jag var i moshen.
Det är blåmärken och svullnader för er som inte fattar.
Anledningen till varför jag lägger upp denna är för att
ge er en ca bild på hur mina ben ser ut av mina stressutslag.
För de ser typ ut såhär atm.

(Jag är en kvinna som gillar att röra mig när jag är på spelningar. Bilden beskriver nog hur jag var under mina bästa dagar. Nu är jag för gammal tror jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0