RaisedFist.


God eftermiddag!
Dagen på ABF slutade bra. Jag är hur nöjd som helst över att ja ghar tagit beslutet att utbilda mig till Event Manager. Jimmy kom och mötte upp mig utanför arbetsförmedlingen, där jag skulle lämna papper och efter det stack vi hem. Det var jobbmässa där, så det var grymt mycket folk. Västnytt var där och filmade, så jag är kanske med på tv ikväll?!
Ikväll skiter jag och Jimmy i VIP-Kvällen på Bianco. Istället klär vi på oss HxC kläderna och sticker till Trädgårn' och går och ser Raised Fist tillsammans med lite vänner. Det komemr att bli skitroligt tror jag coh det kommer att vara grymt att se dem ige. Såg dem sist på Metaltown 2009, så det ska bli kul att se dem på en mindre scen ikväll. Tills dess. Ha det bra och keep it HxC.
TJARRÅ!
- J <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0