Söndagssjuk.


Hej!
Jag är fortfarande sjuk och har ont i hela kroppen, s idag ska jag ligga i sängen hela dagen så att jag blir friskt tills i morgon då jag också är ledig. Linus och Ferbie kom hit för en stund sedan för de skulle med Jimmy och Janne till Hisingen, då de ska byta replokal idag. Den nya ligger på hisingen och jag kommer att gå vilse varje gång jag ska dit, för det går nämligen bara buss till repan, ingen spårvagn. Och ni som känner mig vet hur sämst jag är på att åka buss och hur mycket jag hatar det. MenMen. Det blir väl en vana antar jag.

Igår hade jag och jimmy en sådandär slappar dag då vi verkigen inte gjorde någonting. Vi hade myskläder på oss hela dagen, kollade på JohanFalk och åt godis o chips efter den goda middagen. Det var en dag som vi båda behövde och jag trodde att jag skulle bli frisk. Men icke.. Nu ska jag kolla på Gossipgirl och äta pringels tills Jimmy kommer hem igen. Min kära svärmor ska strax ka och träna, så jag bl ensam hemma med hunden.
Hörs senare!
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer
Postat av: kicki

ingen fara om du går vilse för jag bor ca 15 min gångväg därifrån....

2009-10-11 @ 13:51:21
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0