SweetDream


Nej, nu är klockan 23 typ ,och jag måste gå och lägg amig för jag ska upp tidigt i morgon, närmare sagt halv 10. Så jag måste försöka få mina 10 timmars sömn, annars orkar inte jag. Och för er som inte har förstått vad jag ska göra i morgon, så är det så att jag ska vara barnvakt mellan 11-15 för 4 barn som är mellan 9 månader och 6 år. Det är min mammas väninna och hennes mans barn, så det ska nog gå super bra. Jag känner baranen, så det ska inte vara några problem. Efter det ska jag åka hem till Jimmy. Hemma hos honom komemr det attt vara 2 föräldrar med trillingar på besök. DEssa trillingar är 0.5 år, så det ska bli superspännande att se den. Jag har aldrig sett trillingar IRL innan. Mycket barn i morgon blir det. Men jag kommer också att få tillbringa kvällen o natten och dagarna framöver med min kära pojkvän. Och det behöver jag för jag saknar honom.
Nej, nu ska jag sluta babbla och gå och sova.
Hörs i morgon förmiddag innan jag ger mig iväg.
GodNatt.
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0