Tagga.


HejHejHallå.
Jag sitter just nu ute med Jimmy medan han röker. Det regnar och är sådär typiskt höst ute. Men det tycker jag är mysigt. I morse gick jag upp och dushade länge och efter det gjorde jag och Jimmy en god frukost bestående av knäckebröd med goda pålägg och thé. Och så levande ljus till det. En perfekt start på dagen kändes det som.
Idag är det party som gäller och eftersom jag är frisk nu, så taggar jag det ganska rejält. Vi ska åka in till stan vid halv 5 tiden för Jimmy ska köpa ett case till sin iPhone och efter det ska vi ta vagnen till Ferbie och börja partajja. Men det blir lugnt med alkoholen ikväll, eftersom både jag och jimmy har varit sjuka en längre tid. Men man kan ha roligt utan att bli aspackad, så det blir bara lite rom o cola och cinzano.

Nu ska jag och Jimmy kolla på det nya FamilyGuy-avsnittet och sedan ska jag ta en kopp thé och planera vad jag ska ha på mig ikväll. Jag tror det blir paljettleggings och skjorta, men jag vet inte. Jag ser iaf fram emot att fira Ferbies 19 års dag med sköna människor och lite gott att dricka.
Hörs!
- J <3


Jag har inte fixat så att jag kan blogga från mobilen än.. Men det fixar sig i eftermiddag hoppas jag!

Sjukling, men så otroligt söt ändå.
Vi har varit tillsammans i 17 månader idag.
Nästa månad är det 1,5 år. YeY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0