Tickets osv.


Godkväll.
Jag är hemma sedan lång tid tillbaka och har tillbringat kvällen med min mamma o Kenneth framför Tv:n med äpplebitar och inredningsprogram. Riktigt mysigt. När klockan var 21.15 kom jag genast på att jag var tvungen att runsa ner till Kvantum här i Varberg och hämta ut biljetter till TheDevilWearsPrada. Så jag tog på mig varma kläder och hoppade på cyklen och pinnade på som satan. Jag fick dem och är nu stolt över att äntligen ha köpt mina egn biljetter (en till jimmy också). Jag åker alltså ingen snålskjuts på Marionette eller Jimmy genom att försöka få gästlista osv. NÖJD är jag. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska fortsätta att pyssla med konsertalbum som jag började fiffla med innan ikväll. Men jag behöver nya pennor att skriva med, så får nog vänta ett tag tills jag fått tummen ur och köpt nya. Nu ska jag kolla runt lite på snygga outfits, sedan återkommer jag.
Hej sålänge.

Vit choklad o pyssel.

tickets

pälsmössa. kappa. leopardleggings o fårskinnsboots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0