Tik Tok


Jag är helt fast av Ke$ha - TikTok. Hon är så grymt snygg och hennes stil är asball. Dock slår hon inte KatyPerry i coolhet, röst och utseende. MenMen. Jag fastnade här hemma och satte mig i min säng och fortsatte att pyssla med mitt fotoalbum. Det går framåt, men jag behöver nytt limm, så det får jag köpa i morgon så att jag kan fortsätta. Jag har också haft i uppgift attpassa min syrra lite idag, och jag tog ett par bilder på henne och hon är färjävla lik min ena brorsa. Helt sjuk. JaJa. Jag ska ta på mig träningskläder nu och gå ut och powerwalka med bra musik i öronen. Hoppas att jag klarar det bara, eftersom jag mår konstigt. Hörs efter det.
TJARRÅ!
- J <3


Lillsyrran Merri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0