Tips.


Precis duschat och tänkt på hur jag ska göra med mitt hår framöver. Det kommer att blo långt. Så är det bara. Jag hittade en sida på nätet precis som verkar jätte bra. HÄR! hittar ni den. Jag tycker att det var bra priser och det var bra att man får låna hem en färgring med alla deras färger på deras olika hår. Det är människohår också, så det verkar vara väldigt bra. Får se om jag ska fixa det nu någon dag om pengar går att ordna. Annars blir det i December. Jag vill ha långt hår till Jul, för jag ångrar mig så att jag klippte av mitt egna.
Godnatt.
- J <3

1399 :-


Kommentarer
Postat av: malin

jag ångrar med att jag klippte av mitt! jävla skit

2009-10-20 @ 07:06:53
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0