TisdagMorgon.


GodMorgon.
Klockan r ca 8 och jag har redan varit uppe i en halvtimma. Jag är helt slut. Jag har inte kunnat sova i natt för jag har legat och kallsvättats större delen av natten pga min feber. Men eftersom jag tog mig själv i kragen (eller rättare sagt, mamma frågade om jag ville passa syrran o ena brorsan nu mellan halv 8 o 8 så hade inget val..) så gick jag upp tidigt och satte mig o drack varmchoklad och läste HallandsNyheter. Trodde det skulle stå skit om SonicSyndicate, eftersom de blev intervjuade igår, men nepp. Kanske i veckan då. Måste bara flika in med att jag inet är  ngt fan av dem o speciellt inte av deras nya material. Videon är ju en reklamfilm ?! Nej, nu ska jga sluta babbla om skitsaker. Jag ska göra mig iordning för att gå på ett möte på ABF klockan 9. Sedan hem och fixa sova lite innan jag, mamma o hennes väninna åkter till nordstan, Göteborg för att g å på en VIP-Kväll på TheBodyShop.
Hörssenare.
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0