Top 10


Jag har suttit och fikat med Mamma och Kenneth en stund nu och kollat på lite program på TV:n. Men jag kunde verkligen inte sluta tänka på vilka mina favorit album är just nu. Jag har tänkt på det hela dagen faktiskt. Vad fan lyssnar jag på egentligen?! Såhär ligger det till. Jag är en metal/hxc kvinna, men visst jag lyssnar på party musik också såsom LadyGaga, Katy Perry, Ke$ha (!) osv. Men för det mesta är det metal o HxC. Så här är en liten lista på mina favoriter just nu (över album som kommit ut i år):

Metal/HxC/:

1. TheDevilWearsPrada
- With Roots Above And Branches Below
2. RaisedFist - Veil Of Ignorance
3. BuryYourDead - It's Nothing Personal
4. DespisedIcon - Day Of Mourning
5. AugustBurnsRed - Constellations
6. Converge - Axe To Fall
7. Malefice - Dawn Of Reprisal
8. Marionette - Enemies
9. As you Drown - Reflection
10. Underoath - Lost In The Sound Of Separation

Tips på bra band ni borde kolla upp alltså. Om ni inte redan har gjort det. Nu ska jag lyssna vidare på AugustBurnsRed - Constellations. Den är grym. Hörs sedan.
- J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0