torsdag.


HejHejHallå.
Jag har precis varit på et möte hos en yrkesvägledare. Jag har kommit på att jag ska utbilda mig till Event Manager och börja på högskolan nästa höst. JAG ÄR SÅ HÄR PÄPP! det ska faktiskt bli grymt kul och jag tror det kommer att passa mig perfekt. Mer vad det är kan jag gå in på vid ett senare tillfälle. Det handlar iaf om event osv.

I eftermiddag när jag kommer hem är det VIP-Kväll som gäller på Bianco Footwear. Det är iaf vad jag hoppas på, men jag får se hur jag och Jimmy mår. Vi är lite sjuka båda två nämligen. Jag komemr att vara hos Jimmt tills på Måndag så det blir en lugn helg hos honom.
hör i eftermiddag!
TJARRÅ!
- j <3
beställde en biljett till TheDevilWearsPrada den 5e November igår. Andra gången på 1,5 år jag köper mig en biljett för att gå på spelning vilket känns ASUM!!!

Kommentarer
Postat av: malle

sv: Oo, låter som en trevlig gaddning du :)

2009-10-09 @ 14:43:08
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0