TorsdagsSol.


Jag har problem. Jag klädde på mig en outfit bestående av mina paljettleggings från Bling, mitt linne med luva/krage från WeekDay osv. Men när jag ska klä på mig utterkläder beståående av Uggs o kappa, så passar det inte alls. Så det kommer att bli så att jag får klä på mig ett par vanliga svarta leggings och någon annan topp. Töntig jag låter, men det är faktiskt sant.  Jag måste ha kläder på mig, som jag känner mig bekväm i. Ja är ensam hemma jus nu med min syrra o ena bror, och syrran bara skriker för hon är övertrött. Jag har försökt natta henne lekt med henne och gett henne lite vatten. Men inget funkar. Tur mamma kommer inom 5 minuter. Annars hade jag dött. När mamma kommer hem ska jag gå ner till stan, för det är asskönt väder ute. Ikväll blir det en långpromenad med Wallah och jag ska visa henne ny bra musik hade jag tänkt. Om jag kommer ihåg det. Nej, brb. Måste försöka få syrran till att lugna sig.


Kommentarer
Postat av: kicki

du e så snygg vännen! massa nya snygga kläder!!



Mm jag har inga skor som skulle kunna passa till dina hippa kläder heller. Det e dumt, man borde ha finskor oxå, fast som e vardagssnygga oxå... hm.. Probleeem :P

2009-10-17 @ 11:39:31
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0