VIP-Inbjudan


HejHejHallå.
Sen bloggning. Jag vet. Men jag har haft möte idag och sedan så har jag och Jimmy umgåtts väldigt mycket med min familj tills nu. Vi har suttit och spelat Wii-sports ett bra tag och nu har viprecis avslutat en middag bestående av strömming och potatismos. MUMS! Jag fick en VIP-inbjudan till idag. Denna gången är det ifrån Victorins Guld som ska ha en Thomas Sabo-kväll. Där ska senaste kollectionen av klockor oh smycken visas upp tsm med snittar och bubbel. Den 29 Oktober är detta och jag ska ta med mig en vän. Undra vem..
Förövrigt så fick jag och Jimmy ett ryck precis. Vi sticker till Ge-Kås nu och handlar lite. Träffar förhoppningsvis Nella (som ja förövrigt var med igår vilket var jätte kul). Kommer hem vid 21.00 tiden antar jag. Hörs kanske då. Eller i morgon.
TJARRÅ!
- J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0