Vip-kväll.


HejHallåTja.
Jag ligger i Jimmys säng och kollar på GossipGirl. Har idiotiskt ont i min mage, vilket stör hela grejen. Kan liksom inte slappna av direkt. MenMen.. Kom att tänka på att jag blivit bjuden på en Vip-Kväll på theBodyShop i nordstan, Göteborg på Tisdag, så det gjorde mig lite gladare måste jag säga. Min mamma och hennes väninna ska också följa med, så det blir nog rikitgt trevligt. Annars så händer faktiskt inte så mycket nästa vecka,
Måndag: Ledig
Tisdag: Möte o Vip-Kväll
Onsdag: Ledig
Torsdag: Möte
Fredag: Passa barn o åka till Jimmy för de får besök av trillingar
Typ sådära. MenMen. Nej, nu ska jag kolla vidare på gossip innan Jimmy kommer hem. Han är inget stort fan av det. DOCK fick jag honom att se på ett avsnitt igår och han tyckte att det "inte var så dåligt ändå".. YES tänkte jag, men han ville inte se på ett till.
Hörs!
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0