Vip-Outfit


Ska ju på Vip-Kväll på TheBodyShop i morgon. Det är min svärmors butik, vilket gör det hela lite extra roligt. Det kommer att minglas bland superbra prudukter och till det ett glas med bubbel och lite snittar. Kanske är det jag behöver så att min feber försvinner?! Jag kommer iaf att ha på mig något i denna stilen. Älskar ju B:s stil i GossipGirl. Så hon har inspirerar mig både i sätt o utseende. Nu är det dax för mig att stänga av RaisedFist i högtalarna och bädda ner mig framför TV:n och somna så att jag orkar upp 8 i morgon. Bara jag inte har feber.. Hörs i morgon alltså. Kommer sova utan min man inatt. Får se hur det går.
GodNatt.
- J <3


nylonstrumpbyxor. knäästrumpo. hög kjol. blus. kappa. boots. röda läppar o svarta ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0