Wishing Well.


Jag gick min långrunda, men det var vääldigt kallt måste jag säga. Det var halt också för den delen. Har vintern redan kommit? Jag har varit hemma en stund nu och jag satte mig ner och läste lite bloggar och kom fram till att det är ett par skor som jag verkligen vill ha, men det känns som att det börjar bli helt fel åstid för den sortens sko. OCh det är väldigt synd tycker jag. Anyway. Jag borde lägg amig i tid idag och fösöka att få ordentlig sömn i mig. Men det är lättare sagt än gjort. Jag ska ta lite frukt och kolla lite på TV tror jag. Eller sitta kvar vid datorn och kolla runt efter julklappar. Antar attd et snart är dags att börja köpa dem nämligen..
Hörs senare!
- J <3


Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0