1 dag kvar.


Hej!
Jag mår dåligt. Men det är skitsamma. Finns inget att göra åt saken antar jag. Möttes av en lapp och Mamma pratar inte med mig. Jag vet  inte alls vad det är jag har gjort för fel, men något är det eftersom hon vägrar att prata och se åt migg håll. Så jag har funderingar på att göra det som jag har tänkt på ett tag. Att flytta hem till Jimmy. Jag ska ringa deras kommun senare och sätta upp mig på vikarielista. Så jag får en inkomst på riktigt och inte har det som jag har det nu. Jag ska städa nu, för det stod det på lappen och sedan ska jag gå bort till min moster och prata ut. Hon är jätte bra på att lyssna och det är precis det jag behöver. Någon som lyssnar. Sedan ska jag ringa mormor för jag hoppas på att hon slutar jobba klockan 16.00. För jag vill åka med hem till henne, för hon bor på landet, och det är lugn o ro där. Men vi får se. Jag har inte betsämt mig för någonting än. Imorgon gaddar jag iaf mig på fötterna, och det kommer att göra ont. Men den smärtan kommer att kännas bra, för jag hoppas att den rensar min kropp från allt tungt. Nu sk ajag städa somsagt.
TJARRÅ!
- J <3

(Inget spec idag. Jeans: Crocker. Tischa: Monki. Skor: TopShop.)


Kommentarer
Postat av: malle

sv: Oo, I see! :D du passar bra i det långa håret!! just nu har jag ingen parfym alls så jag är provar vad som hälst typ.. btw så ska vi ut på fredag. lust att hänga på?

2009-09-02 @ 13:46:03
URL: http://funnufity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0