Ändrade planer.


Hej igen.
Blir inte som jag hade planerat. Min kära vän Julian messade för en stund sedan och ville umgås och det tackar jag självklart inte nej till. Jag håller på att röjer ut mitt rum och har änsålänge yckats fylla en stor sopsäck. Jag slänger det mesta som hör till det förflutna, för jag vill inte bli påmind om någonting längre. Jag vill bara härifrån och börja ett nytt liv. Oc hjag är på god väg. vilket känns underbart. Nej, nu ska jag klä på mig något annat. Måste vara bekvämt klädd för det blir mycket chill idag. Då passar int ett par jeans med hög midja. Får se vad jag hittar på.
TJARRÅ!
- J <3


(Min kära vän.)

Kommentarer
Postat av: malin

jaha. har ni/du flyttat till gbg? :)

2009-09-02 @ 19:30:05
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0