AsYouDrown@Sticky


HejHejHallå.
Efter över 3 timmars letande i min garderob efter något passande till en metalkväll (då jag inte kan ha mina HxC shorts o en band tischa, eftersom jag måste ha öppna skor) så tog jag på mig ett par svarta glansiga byxor med hög midja, en svart hatt och ett vitt linne. Inte så metal kanske, men skitsamma. Dagen har iaf varit underbar. Jag och Jimmy har bara tagit det lugnt och laddat infö ikväll. Vi ska strax åka in till stan och dra till SticktFingers lite senare. Eftersm vi står på listan, så behöver vi inte köa. ASUM. Så kvällen lär bli skitbra. Det hoppas jag på iaf. Ska bli kul att se Jimmies andra band också (medlem i DeadByApril vanligtvis) och billig öl o cider. Mums.
Hörs i morgon. Ha en ball kväll allihopa.
TJARRÅ!
- J <3

(Hatt- H&M herr. Linne - Åhléns. Byxor - CheepMonday. Skor - TopShop)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0