BrokenHeartedGirl


Låter har spelat om o om hela förmiddagen o så fort nu när jag efter en lång stund ute, satte jag på den igen. Det är en låt av Beyonce och jag måste erkänna att den kvinnans röst ger mig rysningar. Jag har förr alltid tyckt att hon har skrikit lite väl mycket, men på senast plattan så är hon underbar. Anyway. Jag mötte upp Julle och vi gick till stan och bestämde oss för att verilgen prata om ALLT. Så vi köpte oss en dricka och satte oss i parken i solen och hade det superbra. Det var udnerbart att äntligen få vara med honom. Jag behövde verkligen det. Wallah kom förbi och vi pratade om morgondagen och att just vara med båda två samtidigt fick mig seriöst nästan att gråta. Vi tre som var så extremt tajta förr. Vart tog det vägen? Usch. Jag blir ledsen när jag tänker på allt. Efter en stund kom Eil som det var år o dar sedan som jag träffade så det var trevligt. På hemvägen hem från stan stannade jag hos min moster ohennes familj. Pratade om allt som håller på att hända och jag fick många råd och det kändes bra att någon äntligen brydde sig på riktigt. Tack moster.
Nu sitter jag hemma igen och känslor och bitterhet sköljer över mig. Jobbigt, men atagligen viktigt. Jag ska gå in på mitt rum, fortsätta att lyssna på låten och bara va, tänka och skriva. Jag ska överväga huruvida allting är värt besväret. I morgon gaddar jag mig och som tur är så ska Wallah vara med mig. Och det kommer bli så jävla snyggt. Kommer att skratta åt alla andra (utom Wallah) som tycker om sina gaddningar. HAH. Skadeglädjen är xtrem.
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: kicki

Lycka till idag babe!

Hoppas allt löser sig! Bearbeta jobbig skit och släpp relativt lätt skit i bagaget. Långsynthet tar död på en. tänker på dig sötnos!! Puss

2009-09-03 @ 09:03:24
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0