Day Of Mourning.


Nej, det är ingen sorgdag, men jag och Jimmy sitter just nu och lyssnar på Despised icons nya platta, och den är grym. Jävligt hårt att ha en platta med den titeln. JaJa. Träningen i morse gick utmärkt. Var där helt själv och lyssnade på Bandit-Göteborg samtidigt som jag pushade mig själv. Kom på att den radiokanalen är väldigt överskattad, för den spelar inte särskillt hård musik?! Jag fick iaf tränat och mina armar känns nu helt lama. Jag sitter och kollar igenom bilder från igår, som Jimmy gick runt och tog när vi var i stan. Jag blev just nu en aning stressad, för Jimmys pappa kom precis in i rummet och sa att vi ska åka till replokalen klockan 14.00. Och jag har bara duschat och inte gjort mig iordning eller någonting.. Så dagen ser ut såhär:

14.00: Tar bilen och hämtar upp Linus på vägen in till stan.
15.00: Marionette ska träffas i replokalen och Jag hänger med Ferbs medan de packar in i bilen.
16.00: Loadin på StickyFingers / Möta upp Anden.
16.00- ca20.00: "fritid"
ca 20.00: Marionette går på scen och sedan är det arty hela kvällen.

Jag är päppad. Det ska bli roligt att se baby spela igen. Det var ett tag sedan. Nej, nu måste jag göra mig iordning innan vi ska äta. Ha en bra dag. jag ska lyssna på metal hela kvällen och ha det ASUM.
TJARRÅ!
- J <3

Utanför NK:s EH. Bästa varma chokladen.

J♡M


Kommentarer
Postat av: kicki

Aw! ni e så söta! o du i flätor! mm-mm-mm!!

Hoppas du får kul ikväll snygging!



ses på lördag!! grymt! kanske kan få in en poplåt eller två! hehe

2009-09-24 @ 17:14:37
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0