Fotbollenvarsämst.


Godkväll.
Jag har precis tittat på fotbollen med min älskling, och måste säga att det var den sämsta matchen ever. Tur att Sverige vann iaf. Anyway. Jag och Jimmy gick ner till stan vid 3 och mötte upp Wallah, Julle, Elin, Emil, Ludde, Viktor och Emma. Vi satt först på nyfiket och drack cola/öl och sedan drog vi vidare till Cheers n' Beers. Satt och njöt av etermiddags solen till halv 7 och vandrade sedan hemmåt. Julle fyller 18 idag somsagt så han var go o glad, vilket var udnerbart att se. Jag och Jimmy ska nu kolla på Idol och äta glass. Vi har ju massa SIA-glass hemma i stora förpackningar, så vi unnar oss lite varje kväll som vi är i Vaberg. MUMS. Imorgon blir en väldigt bra dag tror jag, för då är det utgång och spelning på StickyFingers i Göteborg. Gillar ni alla genrer av metal och goa människor så ska vi dra dit i morgon. Det kostar 220 kr. (Inte för mig o Jimmy, eftersom JAG har fixat oss på listan..STOLT somfan är jag eftersom det inte är Jimmy som ställer oss på ngn lista denna gången också. Han brukar ju göra det. Nej, nu är det JAG) Känner mig lite som Kissie som skryter om gästlista, men jag är mest stolt över att jag kunnat fixa det. Jimmy och hans band brukar ju annars stå för det, vilket jag iofs är tacksam för. Nog om det. Morgondagen lär bli awesome. Men mer om det imorgon. Nu blir det Idol och Glass.
Godnatt.
- J <3

(Vi är kära. Så är det bara.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0