Egna köttbullar!


HejHej!
Jag är nyss hemkommen från en förmiddagsprommenad med hunden oc vädret känns verkligen sommrigt. Det är varmt och det blåser ingenting. Jag hade tänkt att göra egna köttbrullar till mig o Jimmy nu på lunchen och ha färskpasta till. Jag tror det kan li en bra laddning inför vad som komma skall för Jimmy idag. Ja vet inte cad jag får säga och inte, så jag låter bli att säga någonting. Det har som vanligt med Marionette att göra.. Jag vet dock inte om jag ska in till stan med honom eller om  jag ska stanna här och låna en ny bok på biblioteket och bara njuta. Jag ska sätta mig ne i morgon och söka jobb osv, så ja tänkte att jag skulle ladda idag. Mina fötter mår nog bäst av att vara stilla högt upp. Oj. Kanske ska berätta om festen i Fredags.. Middagen med Nella Pontus och Martin var jätte trevlig och sedan efter det ramlade folket in efterhand. Vi var lite mer än 10 pers så det var absolut lagom. Det slutade dock inte så bra och jag anser att felet är en av Jimmys kompisars.. Annars var det en lyckade fest måste jag säga. Igår vaknade vi som sov hos Jimmy och tog det chill hela dagen. Wallah åkte hem sist och det var vid 19 på kvällen. Vi hade en mycket bra dag. På kvällen köpte jag och jimmy varsin pizza som vi värmde i ugnen och massa godis. Vi tittad epå två filmer och hade det verkligen supermysigt bara vi två. Väldigt bra för oss tror jag.
MenMen. Nu ska jag göra egna köttbullar.
Hörss sedan!
TJARRÅ!
- j <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0