Fotograferad.


Godkväll.
Jag är glad. Ganska jättegald. Jag vet inte varför riktigt, men det är nog för att jag har insett lite hur saker och ting verkligen ligger till och det gör mig stabil. Anyway. Det gick super på arbetsförmedlingen. Iaf bättre än vad jag trodde. Jag fick massvis med råd, och det verkar som att saker och ting ska lösa sig snart när det gäller arbete. När jag kom hem därifrån vid 16 tiden blev det till att ta det lugnt ett tag innan det var middag och sedan fotografering här hemma. Jag och mina syskon blev fotograferade, och jag tror det blev riktigt balla bilder. En av dem ska upp som en svart/vit fototapet i vårat nya vardagsrum. Det lär bli grymt. Ni hittar en billig och bra hemsida att beställa ifrån HÄR!
Jag vil lätt ha en sådan på min o Jimmy i våran lägenhet. 299k/km2. Tycker jag är helt okej. MenMen. Nu kommer strax min kära kusin hit. Vi ska ut och gå en lång promenad innan jag ska sätta mig och redigera bilder. Blir nog en mysig kväll.
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer
Postat av: kicki

ni skulle vänta m att flytta in va? annars e en 2a i andrahand ute nu... 7000kr/mån... i eriksberg. =) men då ska man säga till fortf.

2009-09-14 @ 19:44:37
Postat av: Svar till Kicki

Eriksberg hade inte varit fel alltså. får prata med mannen. men jag tror vi väntar. vem är det som har den ?

2009-09-14 @ 20:47:08
URL: http://mernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0