Fredag.


Tja!
Jag har haft en superfredag verkligen. Och den är inte slut än. Jag, jimmy, hans mamma och hund åkte till hindås och gick "milen". Det tog 1,5-2 timmar och det var terräng hela tiden. Superjobbigt, men skönt. Fint väder och fina vyer gjorde det hela mycket bättre. Väl hemma igen, hade Janne gjort lunch och efter det åkte han och jimmy och handlade. Jag la mig i ett skumbad och läste i min bok. Väldigt längesedan jag unnade mig ett bad, så det var skönt. Och de levande ljusen gjorde inte saken sämre. Nu har jag ägnat ti åt att fixa iordning panacotta, kantsy på min tyllklänning och låtit Catta sy in den, för jag har blivit smalare (!). Tänkte ha den i morgon på festen nämligen och då behöver den sitta snyggt. Nu ska vi strax äta middag. Det blir rödspätta m potatismos och romsås. Sedan blir det film och panacotta till efterrätt. Så det blir säkert bra.
Ha en mysg kväll. Det ska jag.
- j <3

hobbybilder som blev ok. mer BRA bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0