Gaddning.



HejHejHallå.
Jag är riktigt nöjd med min presentation av mig själv till arbetsgivaren innan. Han gillade mig och jag gillade honom. Så det kanske kan bli ngt i jobbväg? Hm.. Hoppas. Skobutik hade liksom passat mig perfekt. Anyway. Jag sitter och hr ryck på min dator. Jag sitter också och funderar på min underarmsgddning jag ska göra i vår. Jag har ju tid hos Niki på Heidi Hay Tattoo i Göteborg, i vår. Jag ska ha en ängel som min mamma ska få skissa fram. Men jag har lite nya idéer.. Hm. får tänka mer på det. Mina fötter håller fortfarande på att läka. Fötterna är grymt svåra att gadda och det är lika svårt att få det att läka. Men de är på god väg. Nu måste jag förbereda min tripp. Hörs sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0