Gym.Sol.Mat.


HejHejHallå.
Jag sitter hemma hos Jimmy just nu och vi har precis varit på gymmet i 1 timma och kört slut på varandra. Våra kroppar är helt utmattade av träningen. Hur skönt som helst är det. Jag känner mig jätte duktig, och kan nu äta med gott samvete. Jimmys mamma åkte till Stockholm i morse och kommer hem i morgon. Det är en stor fest för allaThebodyShop-chefer typ, så hon hade köpt en jätte snygg klänning och fixat håret igår. Hoppas att hon får roligt. Alltså så är baa jag, jimmy och hans pappa hemma ikväll. Jimmys pappa har köpt en ny 42tum fullHD tv, så han kommer nog vara klistrad framför den ikväll.. Vi hade tänkt att laga hazzelbackspoatis och entricot ikcäll och smoothie och mörkchoklad till efterrätt. Låter inte det mumsigt? ska bli skönt att bara vara hemma ikväll och umgås med Jimmy. Vi gör aldrig det längre. Nej, nu ska jag kolla på lite saker jag önskar mig. Antar att det kommer upp här på bloggen om en stund. Sedan blir det dusch innan vi ska sätta igång med maten.
Take Care!
- j <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0