Hemmafru.



HejHejHallå.
Otroligt dålig på att skriva blogg idag, men det beror på att jag har haft en hel del att göra. Jag började med att städa på mitt rum, vlket tog en bra stund. Jag rensade lite överallt och bytte gardiner. Blev faktiskt riktigt fint. Har säkert inte använt de gardinerna på över 2 år, så det blev fint. Efter det sprang jag in i duschen och stod hela tide och tänkte på att Julle skull ekomma när som helst, och att jag då inte ville stå i duschen. Så efter en snabb dusch sprang jag in på rummet och tog smörja över hela kroppen och dansade till Beyonce. Så HxC var jag. Och bara sådär så hör jag en knackning när jag står i handduk och vem var det tror ni?! Jo, mr Julian Holte. Så han blev paff. Jag blev paff. Jag puttade in honom till datorn medan jag gjorde mig iordning, och snabbt gick det tackvare honom. Slängde på mig en oversize t-shirt och legings. TACK Julle för att du gjorde så att mitt klädproblem inte existerade idag. Efter det lagade vi mat och gick ut och gick en prommenad och pratade om massvis med saker. Jätte mysigt verkligen. Sedan stack han och gaddade sig och jag sitter nu här och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen.
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0