HJÄLP MIG!


Det funkar att glo runt bland 100 bloggar när man vill att tiden ska gå. Men jag har ett problem. Jag var inne på MTV:s hemsida innan för att leta reda på en låt som framförs av en platinablond brud, och hon sjunger typ ngt med "mama" ?! Vad heter den låten? GAAH! Jag hatar att inte hitta artister som man bara hört på radion och sedan inte lyssnat flitigt så man hör vad den heter. MenMen. Inatt ska jag bänka mig med något nyttigt och kolla på VMA's. Jag ska upp tidigt i morgon, men egetligen vill jag inte det, så jag ska be min mamma snällt att hon ringer och säger att jag är sjuk. Jag hatar sjukhus nämligen och vill helst inte sätta min fot där klockan 9 i morgon bitti. MenMen. Vi får se hur det blir. Jag är på blogg humör, så jag lär blogga hela natten. HAH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pixie lott - mama do

2009-09-14 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0