Idag händer det!!!



GodMorgon.
3 timmars sömn pga längtan, nervösitet och orolighet, blev det inatt. Inte så bra med tanke på att jag gaddar mina fötter idag och måste vara utvilade. Men jag klarar det nog ändå. Mamma väckte mig precis och var på strålande humör, så då blev jag med det. Våra humör är likadana. Ena dagen kan allt vara värdelöst enligt oss och sedan dagen efter så är allt jätte bra. Så känns det iaf. För mig så är inte allt skitbra osv. Men jag kämpar och jag gjorde det hela kvällen igår. Vart det ledde, det vet jag inte. Men det får jag reda på ikväll.  Ja ghoppas med hela mitt hjärta att det ska bli bra. JaJa. Nu ska jag iaf fortästta att röjja på mitt rum, måla tånaglarna, äta ngt lätt, fixa rätt storlek på texten jag sa ha på min a fötter och göra mig iordning. Hörs när allt det är fixat. Då är det nog läge för mig att bege mig till tattueraren. Klockan 16 smäller det.
TJARRÅ!
- J <3

.. påtal om ingt så erkänner jag att jag är efter när det gäller att ha lyssnat igenom EnterShikaris nya platta.
Men gjorde det inatt, och den är sämre än förra. Tror jag. Jag ska ge den en chans till sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0