IdolGlass


Godkväll.
Sitter just nu och tänker tillbaka på kvällen. Den blev ganska bra eftersom jag underhölls av Idols uttagningar och seriestarten av Andra Avenyn. Idol för 5/5 och Andra Avenyn får 4/5. Anledningen till att de inte får full pott, är för att jag tycker fortfarande att de är gräsliga skådespelare. Jag vet (!) de är amatörer, men ändå?! JaJa. Glass på det gjorde susen. Nu sitter jag och laddar listan. Vet inte om jag vågar publicera den. Folk har redan stört sig på mig idag. Jag vill inte bli som Kissie liksom. Under tiden kan ni kolla på Aschbergs program där en av mina favoritbloggerskor är med HÄR! Svenska språket är samtalsämnet och faktiskt intressant. Anyway.
Hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0