Impad.


Hej!
Jag är glad och possitiv och jag vet vad det beror på. Det är olika anledningar men  kanske mest för att det är bra mellan mig occh min man. Jag var precis inne på hans bands Myspace, vilket händer typ 1 gång var 3e månad. Såg att allting var ändrat, nya låtar och videos. Jag visste dock att låtarna låg uppe, men layouten?! Fet är den. Man blir nästan lite fangirlig. Anyway. Jag har iaf precis ätit lunch och det blev korv m bröd ist. Och ett äpple från våran egna trädgård. Mumsigt. Jag ska sminka mig nu hade jag tänkt oc hsedan bara umgås med mina syskon och mamma innan jag åker till Jimmy över helgen. Så nu ska jag lyssna på Refused och kladda ner mitt ansikte.
TJARRÅ!
- J <3


(Ni hittar deras myspace bland mina 2 länkar som Jimmy fixat dit så snyggt..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0