In Spite


HejHejHallå.
Japp. Gårdagskvällen blev bra. Kanske inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. Men det  är skitsaksamma. Tack bandet, men det var nog bland de sista gångerna som jag hjälpte till. Fick lite strökommentarer som satte sig på huvudet och som absolut inte togs som komplemanger. MenMen. vi får se. Jag är ju en hjälpreda, för jag gillr att göra folk glada. Men vi får se. Nu ska jag iaf åka med Jimmy oh Catta och gå ut och gå 1 mil. Sedan blir det pannkakor tilllunch och dsedan ska jag och Catta sy in min klänning so har blivit förstor. Ska ha den på mig iomorgon hade jag tänkt. Bilder från gårdagen kommer i eftermiddag.
Take Care!
Nu ska vi trottsa vädret.
- j<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0