Kärleksförklaring.


Godkväll.
Jaghar verkligen haft en underbar dag med massa vänner. Började med att jag gick och mötte Julle vid hans skola LBS och så gick vi ner till city för att jag skulle beställa en ny tattueringstid (som blev den 9 november på ett nyuppnat jätteball ställe). Efter det kollade vi på skor till mig och jag lade undan ett par UGGs tills Fredag. HOPPAS! Sedan ville Julle sätta sig på en uteservering för sista gången, så det gjorde vi. Väl där träffade vi Emmie och Emelie vilket var hur trevligt som helst. Super längesedan vi sågs verkligen. Så vi tjötade en stund innan de stack hem. Jag och Julle satt kvar där tills 19, då han skulel iväg och repa och på vägen hem så möter jag Emma. Hon är hur päpp som helst så jag drog med henne hem till mig för att kolla Idol. Så det gjorde vi och så ringde Ludde och så kom han och så satt vi där jag, emma, mamma, kenneth o ludde o kollade på Idol. Jätte trevligt verkligen. sedan blev det en promenad och nu sitter jag här och har precis läst ett urgulligt mejl fårn min kära pojkvän. Jag måste smällta allting. Så jag bloggar om en stund igen. Detta blev säkert ett superrörigt inlägg. Men skitsamma. JAG ÄR SÅ GLAD!!!


Tror ni jag lipade eller?


Kommentarer
Postat av: Lina

man ser ju inte vad det står! :(

2009-09-29 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0