last year.


Godkväll!
Det känns som att så mycket har blivit last year. Det känns som att nya onödiga saker dyker upp medan andra onödiga grejer försvinner. Bra el dåligt? Jag vet inte. Förvirrande är det dock. Anyway. Skit i det nu. Jag sitter och funderar på om jag ska skriva ner en önskelista på ett papper och klistra upp den framför mina föräldrars ögon, så att jag får de sakerna jag verkligen vill ha. Men jag vet inte om det känns lite åpet kanske. Jag ska iaf snart ha lite kvällslyx för mig själv, med lugn musik, måla alla 20 naglar i svar, äta lite flingor i mjölk och sedan bara försöka somna. Tror jag. Det kommer säkert inte att gå. Men jag ska ge det en chans. Det blir säkert ett avsnitt med Gossip också iofs. Hörs sedan el i morgon.
TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0