Lördag.


HejHejHej.
Det är otroligt vad jag och Jimmy har blivit duktiga när det gäller att leva sunt. Eller iaf till en viss del. Vi äter inte masvis med godis längre, utan har valt att köpa nötter ist eller mörkchoklad. jimmy har fortfarande dock inte lärt sig att tycka om mörkchoklad, men det kommer i guess?1 Det gjorde det för mig. Vi har också börjat att gymma minst 3 ggr veckan och vi går promenader nästan varje dag. Jag tror v båda har insett att vi mår bättre av att motionera och vara nyttiga. Vi känner att vi kan unna oss onyttiga saker då och då, utan att ha det där dåliga samvetet efteråt som vi båda fått (mest jag iofs..). Jag är glad över att jag och Jimmy har börjat pusha varandra och stöttar varandra i detta. Han är verkligen den bästa pojkvännen man kan ha. På ALLA sätt.
MenMen. Idag har vi iaf inlett dagen med en god frukost och ca 1 timmas gymmande. Jag körde mest armar och ben idag, eftersom jag tränade kondition igår. Nu är klockan lunch och det blir till tt börja fixa inför kvällens party. Jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig, och det blir min svarta klänning jag inte använt sedan nyår (vilket märktes eftersom vi fick sy in den igår..). Till det ska jag vara barbent och ha converse. Håret vet jag inte riktigt än. jag bloggar innan vi sticker i eftermiddag/kväll. Jag ska kolla på ett GossipGirl-avsnitt nu och sedan blir det planering och iordning görande.
TJARRÅ!
- j <3


hunden blev skiten igår när vi var ute på prommenad i 2 timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0