Mama Do.


En anonym läsare talade om för mig vad låten hette och det tackar jag för. Jag har precis ätit nudlar utan smak och funderat över huruvida jag ska motionera idag eller inte. Jag är jätte sugen på en lång prommenad, så antagligen blir det det ikväll, men det är så otroligt tråkigt nu när det börjar bli höst. Man måste ha på sig en tjock tröjja först, och sedan bli man varm och måste hålla i den. I-lands problem, jag vet. Det är iaf vad jag tänker på. Jag tänker ställa mig framför min garderob strax och välja ut kläder som ska användas idag. Lika tråkigt varje gång. Klockan 15 blir det arbetsförmedlingen.. usch.
TJARRÅ!
- J <3


(läkande fötter, sol och nudlar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0