MarionetteÄppelkaka.


Hej!
Helt plötsligt blev jag dålig på att updatera. Hur kommer det sig? Jag tror det beror på att jag har haft mycket att göra  de senaste dagarna och jag har inte direkt haft någon lust, men jag lovar. Det ska bli bättring. Anyway. Igår åkte jag och Jimmy in till stan vid halv 3 och stack hem till Mikael i Örgryte. Vi beställde hem kebaballrikar genom internet vilket jag inte hade någon aning om att man kunde göra. hur nice som helst. Efter varsin kebabtallrik och några dl Cola så tog jag spårisen ut till Aron och Kicki på Hisingen. Vi tjötade och bar upp saker på vinden fram tills dess att alla Marionettedudes kom. jag och kicki tänkte att vi inte vill störa så vi bakade en äppelkaka och satte oss och kolla på det de höll på med. (Tror inte jag får säga vad än..) Klockan 22 åkte vihem med Linus och väl hemma blev det Brüno för 2a gången, godis och thé. Mycket bra kväll. Äppelkakan blev förövrigt underbar. Tror det var Kickis mormors recept. Jag måste verkligen be om det. MUMS!
Jimmy är just nu nere på skolan fr att söka vikarieplats Jag ska hoppa in i duschen och sedan ska vi åka hem till mina föräldrar i Varberg. Ska bli trevligt. Stannar där tills Torsdag. Och under den tiden ska jag göra massvis och det ska bli jätte roligt.
Hörs ikväll! Ska nog lägga upp ngn lista om ngt intressant då. Höstens måsten kanske?!
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer
Postat av: TIGER!

Du, bruden!

då om du är hemma i veckan så vad sägs som att ta en fika eller något och bara snacka en massa?:D

2009-09-07 @ 12:42:09
Postat av: kicki

Hahah mamma har ett asgott recept men detta är från en blogg haha. inte mormors ;) du får det i dagarna. sök annars på "äppelkaka, långpanna" på recept.nu eller sååå... PUSS!

2009-09-07 @ 21:20:04
URL: http://kicxxblogspot.com
Postat av: kicki

Hahah mamma har ett asgott recept men detta är från en blogg haha. inte mormors ;) du får det i dagarna. sök annars på "äppelkaka, långpanna" på recept.nu eller sååå... PUSS!

2009-09-07 @ 21:20:14
URL: http://kicxxblogspot.com
Postat av: kicki

tyvärr från en blogg. mammas recept e gudomligt me glömt fråga efter det. men sök äppelkaka, långpanna på recept.nu eller såååå!! jag frös ned allt såde inte åt hahaah

2009-09-07 @ 21:21:45
URL: http://kicxx.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0