Midnight Runner


Det är fantastiskt hur folk kan reagera på oliak sätt även fast att de utsätts för exakt samma sak. Det är väl kanske just det här som är en av alla faktiorer till varför människan är så häftig?! Skitsamma. Jag sitter iaf och halv sover, lyssnar på Pendulum och pratar om foto. Jag borde skaffa mig en ny kamera. Byta upp mig. Det är fortfarande Nikon som gäller, för jag gillar verkligen dem. Jag tycker Canon är överskattade. Eller så är det Nikon som är underskattade. I vilket fall som helst så blir det en ny kamera nästa gång jag har onödigt mycket pengarpå kontot. Jag fudnerar starkt åpå att kolla på ett GossipGirl-avsnitt, men jag är så arg på en brud där i, så jag tycker bara att det är jobbigt. MenMen.Vi får se. Jag borde gå och lägga mig också. För jag ska upp halv 8 i morgonbitti. Möte till 15 ca. Sedan sk ajag vara med Mr.Julian Holte. Vi hörs i morgon.
Sov Gott alla läsare.
-J <3


Såhär balla är vi i logen efter ett gig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0