MK Ultra


HejHejHallå.
Urusel update, men jag bryr mig faktiskt inte. Det har varit två händelserika dagar som i slutet bara har bringat lycka. Jag är glad över allt som jag och min kära pojkvän har fått pratat ut om och jag är glad över att vi har funnit lösningar på problemen. Nog om det. Tack alla för er värmande omtanke dessa dagarna. Det har värmt. Verkligen.
Anyway. Jag sitter här och har varit uppe sedan 9. Julle sov över hos mig inatt för vi var ute och hade världens kväll mitt upp bland allt igår. Vi möttes vid 6 när jag kom hem från Jimmy. Vi givk till SakuraThai och han bjöd mig på middag. Robin var våran servitör, vilket var roligt. Han gjorde ett mycket bra jobb måste jag säga. Vi blev sittandes där i flera timmar och bara pratade och pratade om allt och alla. Jätte trevligt verkligen. När vi skulle gå hem gick vi förbi nyfiket och fann Bollen och Anton där. Anton fyllde år, så vi satte oss ner där och firade honom. Frida, en gamal kompis jag träffat på flera gigg var också där, så det gjorde det hela lite roligare. Även fast att Anton fick ryck på mig när han fick reda på att jag var pojkvän till en i Marionette, var det trevligt. Jag kunde burna honom ganska rejält och han kände nog tillslut att det inte var någon idé att spela rockstar. Om man fläker ur sig att Meshuggah har backtracks, att Marionette gör musik som alla andra och att hans egna band MarissaBurnsTrey kör eget, så fattar man ju på vilket urusel nivå han la sig på. Det var komiskt alltihopa. Nej, nu ska jag sätta igång att göra mig iordning. Mamma är iväg på ett ärende för mig och hämtar mina syskon i skola/förskola. Till lunch bir det våfflor. MUMS!
Hörs sedan!
TJARRÅ!
- J <3

btw, Musesnya platta är sämre än den förra. Men inte lika dålig som det stod i GP. Tack Kicki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0