Mysigt.


HejHejHallå.
Detta har varit en väldigt bra dag måste jag säga. Efter gårdagskvällen så kunde det inte annat än att bli bättre, och det blev det. Jag kunde sova ut i morse och gick upp vid 11 för att börja laga pannkakor som jag hade lovat mamma till lunch. Jag gjorde iordning i köket och ställde mig sedan och vände bra många pannkakor. Det känns som att pannkakor måste vara det tråkigaste att laga. Eller ?! Anyway. Efter lunch så bestämmde Jag och Jimmy träff med Julle och Emil i stan. Vi mötet dem, gick och köpte godis och satte oss i engelskaparken i någon timma och bara umgicks. Efter ett tag smsade min morbro och sa atthan ochnågra satt på en uteservering och drack öl, så vi gick dit och joinade. Träffade Li och hennes brasilianska vänner och tjötade massa skit. Riktigt välbehövligt. Blev lite öl också, vilket känndes fel på en tisdag. Men skitsamma. Jag ringde och bokaren på Sticky Fingers och fixade mig och Jimmy på gästlistan tills på torsdag. ÄGD blev Jimmy där. Äntligen är detjag som ftår på listan (Mikaela +1 står det) och inte jimmy +1!! Värt. Aja. Nu har jag precis ätit kvällsmat och passar mina bröder. Jag laddar inför listan som ska upp ikväll. Folk lär hata mig. Men jag har gjort det innan och tänker göra det igen.
Hörs sedan.
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0